OEF !! 2015!!

Cellphone14Wat ben ik blij dat ik me al die jaren niet heb laten meeslepen in alle nieuwe innovaties en een heel eenvoudige GSM heb om te bellen en gebeld te worden.

Al die apps die je aangeboden worden heb ik genegeerd. Ik geloofde niets van al die zogenaamde gemakken en nu voorzie ik dat mensen zich als het ware op een presenteerblaadje hebben aangeboden om gevolgd en getraceerd te worden. Facebook blijkt namelijk ook de eigenaar van What’s App en Istagram. Al uw inbreng ligt voor FB voor het grijpen….

//media-service.vara.nl/player.php?id=330346

Celphone102014 was het jaar van veel onthullingen en dat zal nog wel een tijdje  doorgaan, maar of de strekking ervan voldoende tot ons door zal dringen????

ONZE SAMENLEVING IN BEELD!

Celphone6Celphone2Celphone7Cellphone13Celphone4

Celphone8Celphone9Cellphone16Cellphone17

Celphone12Cellphone15Cellphone11

Over resoundeffects

Mijn naam is Gabriele van Doorn, ik woon in Heerlen - Parkstad Z.Limburg. * mijn website is te vinden op: www.klank-kleur.nl/ * en U kunt me vinden op: http://nl.linkedin.com/in/gabrielevandoorn
Dit bericht werd geplaatst in Ter overdenking en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie